۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
بازدید:۲۰۱
صدآنلاین | به نظر می رسد علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال اشتباه کرد که در وقت و زمان نامناسب در برنامه فوتبال برتر شرکت کرد.
کد خبر : ۱۰۲۵۴

آقای فتح الله زاده؛ کاش به تلویزیون نمی رفتی!/ آمادگی کامل آقای رئیس در برنامه فوتبال برتر برای حمله به مدیرعامل استقلال

علی فتح الله زاده درست چند ساعت پس از جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال که استعفای او را نپذیرفت، در برنامه فوتبال برتر با حضور رئیس سازمان خصوصی سازی ظاهر شد.

فتح الله زاده که شاید تصورش را هم نمی کرد قربانزاده، خودش را برای مصاف با او گرم کرده است، مقابل یک شخص حاضرجواب و آشنا به مسائل حقوقی و شرکتی قرار گرفت. در نتیجه حاصل کار از همان ابتدا مشخص بود؛ رئیس سازمان خصوصی سازی در برنامه فوتبال برتر، دست بالا را مقابل فتح الله زاده در اختیار داشت و مدیرعامل مستعفی استقلال را به کنج رینگ برد.

قربانزاده به «مدیریت هیئتی» باشگاه استقلال در ادوار مختلف اشاره کرد، از ناآشنایی مدیران از جمله فتح الله زاده به مبانی مدیریت در شرکت ها پرده برداشت و از حیف و میل پول های آنچنانی سخن گفت. البته فاجعه مدیریتی رخ داده در استقلال فقط مربوط به فتح الله زاده نیست و در سال های گذشته، مدیران دیگری هم عملکردی مشعشع در این باشگاه داشتند که هر کدام می توانند برابر قانون، موظف به پاسخگویی شوند. با این حال اگر بخواهیم فقط به یکی از بزرگترین اشتباهات مدیریتی فتح الله زاده اشاره کنیم، همین حضور بی موقع او در فوتبال برتر بود.

آقای فتح الله زاده؛ کاش به تلویزیون نمی رفتی!/ آمادگی کامل آقای رئیس در برنامه فوتبال برتر برای حمله به مدیرعامل استقلال

فتح الله زاده اشتباه کرد که در وقت و زمان نامناسب به برنامه فوتبال برتر رفت. چرا که هم پرویز مظلومی در جایگاه پیشکسوت استقلال ناک اوت شد، هم خودش (که به نظر می رسید مقابل رئیس سازمان خصوصی سازی از در دوستی وارد شده است) به جایی نرسید. فتح الله زاده مقابل سوالات رگباری قربانزاده، فقط صدایش را نازک کرد؛ در حالی که او مقصر بسیاری از حوادث رخ داده در استقلال نبود. فتح الله زاده تنها مدیری هم نبود که با اصول باشگاهداری در فوتبال مردن امروز بیگانه است.

در بخشی از صحبت های فتح الله زاده، حق با او بود که می گفت مدیریت در فوتبال و داشتن یک تیم با بازیکنان جوان، با مدیری که در یک شرکت دولتی لم می دهد تفاوت دارد. در هر حال آنچه به وضح مشخص بود اینکه فتح الله زاده در برنامه فوتبال برتر، در قامت یک بازنده ظاهر شد؛ در حالی که او می توانست نرم تر از اینها در تلویزیون ببازد!

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها